Systemy ogrzewania Eberspächer wyróżniają się komfortem sterowania oraz wydajnością. Ogrzewanie postojowe działa niezależnie od pracy silnika, dlatego od początku jazdy możesz cieszyć się z optymalnej temperatury we wnętrzu samochodu. Cyfrowy zegar oraz zdalne sterowanie pilotem pozwala na włączenie systemu w dogodnym momencie. Ogrzewanie postojowe Eberspächer dodatkowo usunie śnieg i lód na szybach i przygotuje silnik do wydajnego startu. Z systemami Eberspächer jazda samochodem zimą będzie znacznie bardziej wygodna i bezpieczna!
Dla użytkowników pojazdów wyposażonych w silniki wysokoprężne z bezpośrednim wtryskiem paliwa oraz fabrycznie montowanymi dogrzewaczami przygotowaliśmy dodatkowo specjalne zestawy rozbudowujące Hydronic. Dzięki wykorzystaniu zestawu można tanio rozbudować dogrzewacz tak, aby pełnił dodatkowo rolę ogrzewania postojowego. Ogrzewanie powietrzne i wodne Eberspächer to wydajne i sprawdzone systemy wyróżniające się pełną paletą zalet. Dobór konkretnego typu systemu jest zależny od zapotrzebowania kierowcy.
Ogrzewania powietrzne i wodne. Dwa sprawdzone systemy grzewcze. Oba systemy mają wiele zalet. Wybór zależy od zastosowania oraz zapotrzebowania na ciepło i komfort. Korzystne rozwiązanie dla samochodów z silnikami wysokoprężnymi z bezpośrednim wtryskiem paliwa: Zestaw rozbudowujący do DOGRZEWACZA.
Systemy powietrznego ogrzewania postojowego Eberspächer pracują niezależnie od silnika oraz instalacji grzewczej w samochodzie. Wydajnie pobierają chłodne powietrze z wnętrza pojazdu oraz z otoczenia, a następnie wdmuchując je do niego, nagrzewają pojazd, w tym jego silnik. Ogrzewanie może być zamontowane w kabinie kierowcy, pod pojazdem lub w bagażniku. Dzięki zastosowaniu zdalnego sterowania z odległości nawet do 600 metrów oraz ponadto cyfrowego programatora samochód będzie zawsze czekał w pełnej gotowości do jazdy.
Ogrzewanie wodne Hydronic marki Eberspächer wykonuje pracę niezależnie od silnika. Jednocześnie podgrzewają zarówno wnętrze pojazdu, jak i sam silnik. Systemy montowane są bezpośrednio w komorze silnika i łączone z układem chłodzenia. W trakcie spalania paliwa na ogrzewanie pozyskana w ten sposób energia pełni rolę wymiennika ciepłą dla pojazdu i przekazywana jest poprzez system wentylacyjny do jego wnętrza. Pozostałe ciepło znajdujące się w układzie służy do ogrzewania silnika. W efekcie samochód może szybko wystartować, działa wydajniej – pobiera mniej paliwa i jednocześnie redukuje się emisja spalin. Ponadto nie ma już problemów z oblodzonymi i zaśnieżonymi szybami, dlatego kierowca oszczędzi dużo czasu przed rozpoczęciem jazdy. Dzięki zastosowaniu cyfrowego programatora oraz układu zdalnego sterowania możliwe jest łatwe włączanie i wyłączanie ogrzewania z odległości nawet do 1000 metrów. Ogrzewania wodne Eberspächer dodatkowo mogą wietrzyć wnętrze samochodu latem, dostarczając świeże powietrze.